نوش جان

خوراک لوبیا چیتی

مواد مورد نیاز جهت تهیه خوراک لوبیا چیتی برای2نفر
لوبیا چیتی … 2 پیمانه
فیله مرغ … 2 عدد
پیاز … 200 گرم
قارچ … 5 عدد متوسط
سیب زمینی … 50 گرم
رب گوجه فرنگی … 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل به میزان لازم
زردچوبه … 1 قاشق چای‌خوری
روغن و آب لیمو و آب به میزان لازم
طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی خوشمزه را می‌توانید از ویدئوی زیر مشاهده فرمایید. نوش جان!

خلاصه روش تهیه:
لوبیا را بعد از شستن بهتر است 24 ساعت در آب سرد بخیسانید و 3 بار آب آن را عوض کنید. سپس بگذارید حداقل 2 ساعت پخته شود. به لوبیا نمک نزنید چون پوست آن جدا می شود و همینطور درب قابلمه را نبندید. در پایان پخت، لوبیا 2 پیمانه آب داشته باشد.
پیاز را نگینی خرد کنید و بگذارید روی حرارت متوسط تا آب آن جمع شود. بعد روغن اضافه کنید و پیاز را سرخ کنید و زرد چوبه را هم اضافه کنید. دریک سمت از ماهی تابه رب را تفت دهید. در سمت دیگر فیله مرغ خرد شده را اضافه کنید و در سمت دیگر سیب زمینی نگینی خرد شده را تفت دهید. بعد قارچ ورقه خرد شده و نمک و فلفل را اضافه کنید و همه مواد را با هم مخلوط کنید. درب ماهی تابه را 10 دقیقه ببندید تا مواد با هم پخته شوند و طعمشان را بهم بدهند.
بعد از پخته شدن لوبیا، مخلوط مواد (و آب لیمو ترش در صورت تمایل) را اضافه کنید و مواد را کاملا مخلوط کنید. درب قابلمه را ببندید و روی حرارت متوسط 20 دقیقه به پختن ادامه دهید.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Comment

  1. رضا

    2017-05-01 at 12:03 ب.ظ

    مرسي جالب بود. چون لوبياي چيتي نداشتم از لوبياي كنسروي قرمز استفاده كردم. روي هم رفته خوب بود و لي طعم آنچناني نداشت كه ان را هم به حساب كمبود هاي خودم ميگذارم چون غذاهاي اين سايت همه عاليند.

Comments are closed.

Food Blog Theme from Nimbus
Powered by WordPress